Pražská informační služba

Nový design

Turistický portál Prahy prošel v roce 2014 několika významnými změnami a přidali jsme k němu i řadu nových funkcí. Díky kompletnímu propojení zdrojů dat nabízíme uživatelům obsah, který navazuje na to, co si aktuálně prohlížejí. Portál jim tak nabídne mnohem více z Prahy než kdykoli předtím a v mnohem širších souvislostech. Web pomáhá a inspiruje jak zahraniční turisty, tak i obyvatele Prahy.

Správa objektů a akcí

Portál obsahuje velké množství informací o památkách, ubytování, restauracích a akcích. Jednoduchá frontendová editace je možná díky redakčnímu systému Edee CMS.

Správa objednávek on-line

Řešení disponuje e-shopem s možností on-line objednávek. Vznikl tak nový prodejní kanál, díky kterému se snížilo administrativní zatížení zaměstnanců a navýšil se prodej produktů a služeb. O přehlednosti a uživatelské přívětivosti e-shopu svědčí i skutečnost, že na něm s oblibou nakupují senioři.

Nárůst návštěvnosti

Naše hlavní město Praha se těší rok od roku většímu zájmu turistů. Stejně tomu je i u turistického portálu, který zaznamenává neustálý nárůst návštěvnosti. Webové a e-commerce řešení disponuje robustní infrastrukturou, která umí rozložit zátěž způsobenou náporem návštěvníků z celého světa. Návštěvníci mají dnes k dispozici přes 20 jazykových mutací včetně arabštiny, což je pro zahraniční turisty přidaná hodnota. Díky tomu tráví na webu několikanásobně více času než kdy dříve.

Podrobnosti o projektu si přečtěte v případové studii.

Čeho jsme dosáhli

  • 67 % návštěv webu přichází ze zahraničí
  • Web je plně responsivní, protože turisté často hledají informace na svých přenosných zařízeních
  • Data do kalendáře akcí jsou stahována z několika zdrojů. Díky velkému počtu akcí a jejich intuitivnímu vyhledávání je web navštěvován i velkým počtem pražanů

Co o nás říká klient?

„Předností nového webu je především jeho jednoduché grafické pojetí, pohyb na něm je nyní mnohem snazší. Důraz klademe na atraktivní obrazovou složku a čtivě podané informace o tom, co v Praze stojí za to. Chceme návštěvníka zaujmout, inspirovat, a tím ho přimět k návštěvě metropole.“

Petr Soukup
šéf oddělení ICT Pražské informační služby – Prague City Tourism

Dlouhodobě úspěšným se může stát i váš projekt!

  • Komerční banka
  • Stavební spořitelna České spořitelny
  • McDonalds
  • Skupina ČEZ
  • Rodinný pivovar Bernad
  • Hnutí ANO
  • USSPA
  • váš projekt

Kontaktujte nás

Přeskočit na hlavní nabídku